Pages

Monday 12 March 2012

aritu..time skolah

aritukan..ari sabtu,kitorang skolah ganti..rilek la,balik awal..
wow,,time balik.yer,ujan..
nk turun tangge.tpi,ramai sgt org nak turun.ternmpk la dier..wer..cepat2 la turun..mmg cepat..skali,ader terdgr org ckp..
WEY..CEPAT LA TURUN...SHAHIRA..wat.asal namer aku gak..pandang arr belkng smbil buat muker..eheh,marah dier..terkejut kot,tu dier..malunyer...tpi,dier comella..tutup muker separuh dgn tgn.mcm perempuan.ok,aku happy..
skali..kwn dier panggil aku and tnyer..wey,dier comel tk..aku pndng tmpat lain..ya allah,naper dier mesti tnyer camtu..dlm ati aku mestilah kater comel..tpi,malulah nk ckp..tk pasal2 kang..tpi,time dier tnyer tukan..dkt nyer aku ngan dier..time buat muker tu pon samer..nasib baik dier tutup separuh muker dier..nanti kang..payah nak citer..
ok..pastu..ari lain plak..mcm biase..solat..berjemaah dkt skolah..skali aku tk perasan sgt dier ader dkt depan jer..mcm dier plak imam..tpi,bukan depan skali..blkng skali..ehehh..!!bukan imam namernyer tu..
dier malu kot..aku thu..aku phm perasaan dier time tu..kwn dier asyik pndang2 jer aku..aper masalah dier pon aku tk thu lah..yg jamim aku suker ko..serious.. :)
kalo la ko thu yg aku suker ko.kan bagus..tpikan,aku raser ko dh thu..sbb kawan2 aku bocorkan rahsie..hmmm...tk patot,tpi tkper..aku tknk ko diambil org k..aku kenal ko dri skolah rendah agi yeik..

time pergi rombongan tu lah time yg kiter rapat k..ko ngan aku bergurau2..comel..tpi,masa kat hotel tu..bilik ko dkt jer ngan bilik aku..masa tu kiter sumer kena turunkan..pegi jalan2..huhu,,jalan sekeliling hotel,,best sgt..
kawan aku tertinggl brg..masa tu ko kluar..aku lari ker bilik..skali,ader ko..jahat ouh ko..gi halang tu buat aper..dh la lantai licin.kasut aku pon tapak licin..thu tk..aku terlanggar dinding sbb nak elak dri kena dkt ko..kalo tk,terlanggar ko..abisla..kecoh kang..mmg jahat..!!sakit thu tk..

tpi,biler aku pikir2kan balik..mmg happy ko buat camtu,ehehe..time dlm bas..aku dduk dkt ngan ko kat dlm bas..aku kacau ko,ehehe..padan muker..tpi,dulu..aku tkder perasaan sgt dkt ko..biaser la..dulu,skrg..perasaan dh berputik..
olright..dh panjang lebar aku tulis ni..nanti tk larat nk bace..maybe arr..ok,next time citer agi..assalammualaikum

No comments: