Pages

Saturday 16 June 2012

Cerita Awak dan Saya Part2


Korang pon turun bersama kawan korang.Dlm fikiran korang masih teringatkan kisah tdi.
Mase korang berjalan smbil mengelamun..tk perasan saper2..main jalan jer..tetiber terlanggar seseorang..cepat2 korang minta maaf.Biler pndng betul2..org tu la yg telah selamatkan die dri terjatuh.
A:hai.
B:hai.
A:demam lagi ke?smpai tk nmpk org jalan
B:eheh,demam gak la..skit.sorry tau,terlanggar
A:tkper..nk gi mane ni?
B:nk gi kantin,mkn
A:oo,samela.jom!
B:jom
Bile perasan,kwn2 korang dh smpai ke kantin dulu..korang jln berdua jer ngan si dia.
Jahatnyer diorng.
Biler smpai saje di kantin..terus korang pergi dkt kwn korang..and marah diorng.
B:hey,asal tingglkan aku.
Kwn:yer la..ko kan berckp ngan org tu..soo,aku bla jer la..tk nk kacau
B:die yg tlg aku tdi time aku nk terjatuh tu.
Kwn:owh..
Mase korang berckp dgn kwn korang tu.Si dia pergi beli mknan..korang tk larat nk gi beli sbb demamkan..selera pon tkder.
Tetiber..ade tgn muncul dri belakang korang,hulurkan nugget.Mmg terkejutla.
Biler pndang belakang jer..ruper2nyer..si dia yg hulurkan..
B:naper ni?
A:nah la..aku bgi,ko kena mkn.nnti demam tu lagi teruk.
B:owh,thanks..
A:your welcomes.mkn tau
B:ok..time kasih tau..!!
A:ok
Kwn nmpk si dia..kwn2 korang terkejut smpai mulut terbuka
Kwn:biar betul ko ni,org yg ko suker?tu..ckp ngan ko,siap bgi ko mknan agi?and die ckp.ko demam?!?!
B:yer..aku demam..sorry aku tk bgitau korang.kenper?salah ke die bgi aku mknan?
Kwn:tk salah.tpi,pelik?camner bleh rapat ni??
B:sbb die tlg aku tu la..
Kwn:yg tu jer..??
B:iyerr..
Kwn:tk caye la..
B:tk nk cayer sudah
Mereka teruskan mkn sblum loceng rehat bunyi..
Habisla sesi persekolahan pada ari itu.

-->tunggu episod seterusnyer
teruskan pembacaan korang dgn tekan newer post

No comments: